מה ההבדל בין עיצוב אירוע למיתוג אירוע?

עיצוב אירוע בד"כ נוגע וקשור לפן האסתטי, הסדר וכד'. אולם, מיתוג אירועים הינו הפיכת האירוע לייחודי ויוצא דופן, כזה שהאורחים לא רק יחמיאו לכם עליו, אלא גם ירגישו שהם נמצאים באירוע חווייתי וחדשני. למעשה, היינו אומרים שעיצוב ומיתוג האירוע הם שני תחומים משלימים שמטרתם היא להפוך את האירוע שלכם ללא פחות ממושלם, אבל חשוב מכך – להתאים את האירוע אליכם ולדאוג שהוא יבטא אתכם בצורה הטובה ביותר.

אגב, עיצוב ומיתוג אירועים חשוב ביותר גם,כאשר מדובר באירוע עסקי, שכן הרושם הייחודי שתעניקו ללקוחות או לאורחים שלכם,יקבע במידה רבה,את ההצלחה הכלכלית שלכם,בעקבות האירוע או הכנס.

כיצד ממתגים ומעצבים אירוע?

השלב הראשון הינו להיפגש עם בעלי העסק, המשפחה או מארגני האירוע. המטרה שלנו, היא לדעת קודם כל, באיזה אירוע מדובר באופן כללי? מי אתם? איך הייתם רוצים שהאירוע ייראה? ועוד.

אם מדובר באירוע עסקי, נברר גם מהי מטרת האירוע. בנוסף, חשוב גם לדעת מי קהל היעד של האירוע שלכם? לדוגמה,מיתגנו אירוע לחברת מיקרוסופט וחברת HP שביקשו להדגיש את המאפיינים שלהם. לכן הצבנו עבורם עצי לדים,ברחבה,שעל הענפים נתלו המאפיינים השונים של הרכיבים.

לחברות נוספות מיתגנו את שמם על קיר הפרחים שלנו. חברה נוספת ביקשה למתג את שמה על הר עשינו זאות באמצעות  מכשירי הלייזר המיוחדים שלנו  ועוד המון דוגמאות.

גימיקים, אטרקציות ומה שביניהם

אחת הדרכים העיקריות שמשמשות אותנו לעיצוב ומיתוג אירועים היא בחירה נכונה של גימיקים או אטרקציות לאירוע.

ככלל, קיימות אטרקציות שונות ותוספות מגוונות לאירועים,שיכולות להפוך אותו לחווייתי יותר, מעניין יותר, מצחיק יותר או יוקרתי יותר – לבחירתכם. עיצוב ומיתוג אירועים בקרית גת או באשדוד וכד', תלויים ברצון שלכם ובסוג האירוע שאתם מתכננים, יותר מבכל דבר אחר.

הכי פשוט: בואו לפגישת היכרות!

לא נוכל לפרט על כל מה שיש לנו להציע לכם, מבלי שנכיר אתכם ונשמע מה הרצונות שלכם. לא משנה אם האירוע שלכם זקוק לעיצוב ומיתוג אירועים באופקים, שדה יואב או אפילו דימונה, תוכלו לסמוך עלינו ועל מפיקי האירועים שלנו, שנדע למתג ולבדל את האירוע שלכם מעל כל השאר.

לפרטים נוספים, צרו קשר עוד היום או השאירו פרטים באתר.